مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-18سياسي

اعضای ستاد انتخابات کرمانشاه منصوب شدند


استاندار کرمانشاه طی احکامی جداگانه اعضا ستاد انتخابات استان کرمانشاه را مشخص و حسین خوش اقبال را به عنوان رییس ستاد انتخابات کرمانشاه منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در حکمی حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه را به عنوان رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب کرد.

در متن حکم استاندار کرمانشاه خطاب به خوش اقبال آمده است: با عنایت به عزم و اراده و تأکیدات دولت در برگزاری انتخابات باشکوه بر مدار قانون، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب می نمایم.

در ادامه این حکم آمده است: برنامه ریزی و فراهم نمودن به موقع مقدمات و تمهیدات لازم، استفاده بهینه از دانش و فناوری های نوین و روزآمد، روان سازی و تسهیل فرآیندهای انتخابات، به کارگیری نیروهای انسانی متعهد و متخصص و بسترسازی برای حضور و مشارکت بیشتر و گسترده مردم در عرصه انتخابات 1400 و برگزاری انتخاباتی بر مدار قانون و در فضای امن و توأم با نشاط و آرامش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای ستاد انتخابات کرمانشاه منصوب شدند

اعضای ستاد انتخابات کرمانشاه منصوب شدند