مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-18سياسي

تداوم محدودیت منع تردد شبانه در تهران


استاندار تهران بر تداوم محدودیت منع تردد شبانه در تهران تاکید کرد.

- استاندار تهران بر تداوم محدودیت منع تردد شبانه در تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه بازدیداز آزادراه غدیر این آزادراه را از حیث ایجاد دسترسی برای شهروندان استان تهران کم نظیر توصیف کرد و گفت: ساخت این آزاد راه از سال 94 آغاز شده که تمامی استانداردهای بزرگراهی در آن رعایت شده و از حیث پدافند غیر عامل برای استان تهران بسیار حائز اهمیت است .

وی ادامه داد: با احداث این آزادراه برای خودروهای سبک 110کیلومتر و خودرو های سنگین 95 کیلومتر کاهش مسافت را شاهدیم و 85 کیلومتر آزادراه در حوزه سرزمینی استان تهران قرار دارد و در سالروز میلاد امام علی (ع) بهره برداری می رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت مدیریت کرونا در استان را بسیار شکننده توصیف کرد و افزود: با توجه به افزایش روند مراجعه سرپایی، بیماران بستری و ویژه در مراکز درمانی استان تهران در روزهای اخیر و چرخش ویروس جهش یافته انگلیسی کماکان ناگزیر به اتخاذ تدابیر هوشمند در استان تهران هستیم.

استاندار تهران ادامه داد: در خصوص عدم تردد به استان های شمالی اعمال محدودیت برای تردد شهروندان تهرانی به سایر استان ها با توجه به نتیجه پایش ها از اعمال محدودیت ها و بررسی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم محدودیت منع تردد شبانه در تهران

تداوم محدودیت منع تردد شبانه در تهران