مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 13:002021-02-18سياسي

اعتبار تالار مرکزی سمنان به سرعت جذب شود


اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و هنری سمنان در سال های گذشته معطل ماند و با دستور رییس جمهور، 15 میلیارد تومان به صورت نقدی به این طرح تخصیص یافت که باید به سرعت جذب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در آیین کلنگ زنی پروژه مجتمع فرهنگی و هنری سمنان (تالار مرکزی) اظهار کرد: دولت توجه جدی به اجرای پروژه های فرهنگی و حمایت از جامعه فرهنگی و هنری در استان سمنان دارد.

وی با بیان اینکه سمنان، استانی فرهنگی است و این دیار اندیشمندان و مراجع بزرگ و بنامی دارد، افزود: افتخار بزرگی است که پیش کنگره نکوداشت آیت الله حسینی شاهرودی را در اواخر سال جاری و یا اوایل سال آینده در شهرستان شاهرود برگزار کنیم.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در آینده نزدیک کنگره ملی آیت الله حاج سیدمحمود حسینی شاهرودی برگزار می شود، عنوان کرد: در حوزه هنر، هنرمندان خوب و بزرگ و صاحب نامی از استان سمنان معرفی شدند و آثار فاخر آقای میرباقری بر کسی پوشیده نیست.

آشناگر گفت: تلاش ما باید این باشد تا هم از مفاخر تجلیل کنیم و هم نمادهای فرهنگی استان را تا جایی که می توانیم احیا کنیم.

وی با بیان اینکه دولت توجه جدی به اجرای طرح های فرهنگی در استان سمنان دارد، عنوان کرد: اعتبارات انتقال آب خزر، به صورت هفتگی گزارش روند ساخت مجتمع گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار تالار مرکزی سمنان به سرعت جذب شود

اعتبار تالار مرکزی سمنان به سرعت جذب شود