مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 13:202021-02-18سياسي

دو برابر شدن بودجه شهرداری اردبیل در 1400


بودجه شهرداری اردبیل در سال 1400 دو برابر شده و باید فعالیت ها و کارهای عمرانی عظیمی را شاهد باشیم.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بودجه شهرداری اردبیل در سال 1400 دو برابر شده و باید فعالیت ها و کارهای عمرانی عظیمی را شاهد باشیم.

جواد انصاری روز پنجشنبه 30 بهمن ماه در آیین تقدیم لایحه بودجه 1400 شهرداری به شورای شهر اظهار کرد: در روزهای آینده و با فشردگی جلسات صبح و عصر اعضای شورای شهر اردبیل در سال پایانی فعالیت خود بررسی بودجه را در کنار متمم انجام می دهند تا به سرعت شاهد تصویب متمم و لایحه بودجه 1400 باشیم.

وی تصریح کرد: در بودجه سال آینده همچنان بحث خدمت رسانی همه جانبه و رعایت عدالت در این خدمات در مناطق مختلف شهر اردبیل مد نظر قرار گرفته و امیدواریم با همراهی مردم شاهد تحقق اهداف بودجه 1400 باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: شهرداری از خود مردم و برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است و هر چقدر عموم شهروندان در پرداخت عوارض به شهرداری کمک کنند، به همان نسبت شهرداری نیز خدمات خود را توسعه داده و در همه مناطق شهر شاهد گستردگی فعالیت های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود.

انصاری افزود: هر چند بیشترین درآمد از سه منطقه شهرداری اردبیل به دست می آید اما به همه پنج منطقه شهری اردبیل نگاهی یکسان داریم و به دور از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو برابر شدن بودجه شهرداری اردبیل در 1400

دو برابر شدن بودجه شهرداری اردبیل در 1400