مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 13:302021-02-18حوادث

عملیات امداد رسانی در عمق 290 متری زمین برای نجات کارگر محبوس


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران در عمق 290 مشغول عملیات امدادی هستند گفت: تلاش برای نجات یک کارگر محبوس در این معدن ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا بهرامی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام حادثه ریزش معدن منگنز در روستای ونارچ از توابع بخش کهک در ساعت 12:03 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قم، در دقایق اولیه تیم واکنش سریع و تیم آنست وارد منطقه شدند و بعد از کسب اطلاعات اولیه تیم های مختلف امدادی با دستگاه های پنوماتیک به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: در دقایق اولیه حادثه با توجه به اینکه از طرف مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان قم به سازمان امداد و نجات این خبر اعلام شده بود دکتر همتی رییس جمعیت هلال احمر و دکتر قوسیان مقدم دبیر کل و همچنین رییس سازمان و امداد و نجات به صورت تلفنی جزییات حادثه ریزش معدن منگنز را پیگیری کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران در عمق 290 مشغول عملیات امدادی هستند گفت: تلاش امدادگران برای پیدا کردن کارگر مفقود شده که از واحد HSE معدن به هلال احمر استان اعلام شده ادامه دارد تا خانواده ها و کارگران را از نگرانی دربیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات امداد رسانی در عمق 290 متری زمین برای نجات کارگر محبوس

عملیات امداد رسانی در عمق 290 متری زمین برای نجات کارگر محبوس