مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 13:452021-02-18اجتماعي

معاون استاندار: محیط زیست به مشکلات آراد کوه رسیدگی کند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه آرادکوه تنفس مردم را در جنوب پایتخت کختل کرده است، گفت: رفع مشکلات آراد کوه را از محیط زیست مطالبه گری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه در کهریزک با اشاره به تخلیه روزانه 7 هزار تن زباله در سایت آرادکوه اظهار کرد: روزانه انواع پسماندهای مختلف از مناطق 22 گانه، شهرک و شهرهای اطراف، مراکز بهداشتی و درمانی، لجن و سرشاخه و غیره جهت امحا و دفع به این مرکز ارسال می شود.

وی گفت: این موضوع به واسطه تمام آثار مخربی که برای محیط زیست از تولید شیرابه تا آلودگی خاک و هوا ایجاد می کند از حساسیت ویژه ای در نگاه مدیریت شهری و مجموعه استانداری تهران برخوردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افزود: علاوه بر این بوی بد گازهای ناشی از پسماند زباله در مجتمع آرادکوه تنفس مردم شهرهای باقرشهر، کهریزک، جنوب شهرری و مسیر و اطراف فرودگاه امام خمینی(ره) را مختل کرده است.

چراغعلی تصریح کرد: در حوزه اقدامات اساسی برای مدیریت پسماند یکی از کارهای بسیار حائز اهمیت کاهش تولید پسماند است که به عنوان یکی از موارد اساسی در دوره مدیریت شهری جدید مدنظر قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار: محیط زیست به مشکلات آراد کوه رسیدگی کند

معاون استاندار: محیط زیست به مشکلات آراد کوه رسیدگی کند