مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 14:152021-02-18سياسي

در دنیای امروز ترویج علم ضرورت و محور توسعه کشورهاست


رییس انجمن ترویج علم ایران با بیان این که «در دنیای تخصصی شده امروز، ترویج علم ضرورت و محور توسعه کشورهاست» گفت: انجام این مهم در گرو باور و حمایت سیاستگذاران و برنامه ریزان این عرصه است.

- رییس انجمن ترویج علم ایران با بیان این که در دنیای تخصصی شده امروز، ترویج علم ضرورت و محور توسعه کشورهاست گفت: انجام این مهم در گرو باور و حمایت سیاستگذاران و برنامه ریزان این عرصه است.

می دانم که هنوز هم می توان به امید و ایمان چنگ انداخت و صبوری کرد تا این نو پای خسته شاید روزی را ببیند که هر کس به وظیفه و تکلیف و مسئولیت خود بر حسب منافع جمعی و منافع ملی حرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اکرم قدیمی در مراسم اهدای بیست ویکمین جایزه ترویج علم که عصر امروز پنج شنبه(30 بهمن) برگزار شد با بیان این که انجمن ترویج علم ایران ، با هدف ارتقای بینش علمی در جامعه با همکاری برخی از نهادها و سازمان­های علمی و فرهنگی کشور از سال 1391 هفته ترویج علم را همزمان با روز جهانی علم برگزار کرده است گفت: امسال نهمین سال هفته ترویج علم در کشور را تبدیل به چله ترویج علم کرده و از هفته ترویج علم تا هفته پژوهش با مشارکت فعال دبیران نشست ها، برنامه های بسیاری در حوزه ترویج علم برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دنیای امروز ترویج علم ضرورت و محور توسعه کشورهاست

در دنیای امروز ترویج علم ضرورت و محور توسعه کشورهاست