مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 14:152021-02-18فناوري

کدام اپلیکیشن های ارتباطی آموزشی در دوران کرونا رکورد شکستند؟


باید گفت که آموزش الکترونیکی و مبتنی بر ویدئو و اینترنت در مقابل آموزش سنتی قرار ندارد بلکه آن را تکمیل می کند و ضرورت هایی مانند قرنطینه و تعطیلی مدارس که در سال گذشته در سراسر جهان رخ داده منجر به گسترش آن شده است.

- با شیوع ویروس کانکت که در واقع نرم افزارهایی کاربردی برای آموزش الکترونیک هستند که سال ها در دنیا استفاده می شود اما چند وقتی است که به دلیل الزام کلاس های غیرحضوری نصب فراوانی داشتند چرا که با تعطیلی مدارس از این ابزارها برای جایگزینی بستر فضای مجازی به جای مدرسه استفاده می شود.

ماهیت و اهداف آموزش برخط به فرایند آموزشی که در آن مخاطب و مدرس در دو محیط جدا از هم قرار دارند آموزش از راه دور یا آموزش مجازی گفته می شود! این نوع آموزش در واقع نوعی یادگیری برنامه ریزی شده است که برای ایجاد ارتباط بین فرد یادگیرنده و مدرس به فنّاوری های ارتباطی نیاز دارد! این تکنولوژی های ارتباطی نامه نگاری، ویدئو کنفرانس، رادیو و تلویزیون، اینترنت و شبکه های اجتماعی را شامل می شود.

به طورکلی آموزش از راه دور بستر و فرصتی برای علاقه مندان به تحصیل است که بنا به دلایل مختلف نظیر ناتوانی های جسمی، مشکلات مالی، مسئولیت های شخصی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام اپلیکیشن های ارتباطی آموزشی در دوران کرونا رکورد شکستند؟

کدام اپلیکیشن های ارتباطی آموزشی در دوران کرونا رکورد شکستند؟