مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 14:302021-02-18حوادث

دستگیری کلاهبردار 8 میلیارد تومانی در تهران


رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: فردی که با ترفند وارد کردن لوازم و تجهیزات پزشکی 80 میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ علی عزیزخانی اظهار داشت: تعدادی از شهروندان با در دست داشتن دستورهای قضایی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار داشتند با فردی که مدعی واردات لوازم و تجهیزات پزشکی آشنا شده اند و مبالغ هنگفتی را به عنوان مشارکت در سرمایه در اختیار این آن قرار داده اند، ولی متهم با دریافت وجوه از محل متواری و پاسخگوی تماس های تلفنی نیست.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وجود پرونده های مشابه دیگر در این خصوص بررسی پرونده به طور ویژه در دستور کار تیم مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه قرار گرفت و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با هویت دروغین از مال باختگان کلاهبرداری کرده است.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در رصدهای اطلاعاتی هویت واقعی متهم شناسایی و به دست آمد که وی در سال 97 به همین عنوان دستگیر و روانه زندان شده است.

این مسئول با بیان اینکه مخفیگاه متهم شناسایی و دستور دستگیری از مرجع قضایی اخذ شد، تصریح کرد: وی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه هشتم به جرم ارتکابی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار 8 میلیارد تومانی در تهران

دستگیری کلاهبردار 8 میلیارد تومانی در تهران