مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 16:002021-02-18سياسي

عارف: برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری در حال بررسی شرایط هستم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا عارف، نماینده مردم تهران در مجلس دهم در نشست سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب که در محل دفتر این اتحادیه برگزار شد در پاسخ به سوالی گفت: - نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به عنوان کاندیدا در حال بررسی شرایط هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا عارف، نماینده مردم تهران در مجلس دهم در نشست سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب که در محل دفتر این اتحادیه برگزار شد در پاسخ به سوالی گفت: برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به عنوان کاندیدا در حال بررسی شرایط هستم.

وی ادامه داد: در این برهه از زمان لزوم وحدت بین تشکل های اسلامی در دانشگاه ها بیش از پیش حائز اهمیت است بدلیل اینکه آینده سازان ایران شما جوانان هستید و از رسالت های جنبش های دانشجویی تربیت نیرو برای انقلاب است.

رییس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد: جایگاه جوانان در گام دوم انقلاب و توسعه علم و پژوهش موضوع مهمی است و یکی از دغدغه های کشور در دو دهه اخیر همین موضوع بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری در حال بررسی شرایط هستم

عارف: برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری در حال بررسی شرایط هستم