مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 16:352021-02-18ورزشي

یک باخت و یک تساوی نمایندگان کرمانشاه در شروع لیگ دسته اول فوتسال


رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور 27 تیم در قالب چهار گروه آغاز شد و حاصل کار دو نماینده کرمانشاه، خانه صنعت و شاهین در شروع این رقابت ها یک باخت و یک تساوی بود.

- ایسنا/کرمانشاه رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور 27 تیم در قالب چهار گروه آغاز شد و حاصل کار دو نماینده کرمانشاه، "خانه صنعت" و "شاهین" در شروع این رقابت ها یک باخت و یک تساوی بود.

در این دیدارها تیم شاهین کرمانشاه برابر اسپیناس زنجان به تساوی 2 بر 2 رضایت داد و تیم خانه صنعت دیگر نماینده استان هم برابر تیم شهدای چوار65 ایلام بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد.

احسان احسانی سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه که تیمش سال گذشته در رقابت های لیگ برتر فوتسال حضور داشت و در پایان لیگ به دسته اول سقوط کرد، در خصوص بازی عصر امروز(30 بهمن) تیمش برابر اسپیناس زنجان به ایسنا گفت: هرچند این دیدار در خانه حریف بود، اما بازیکنان تیم نمایش بسیار خوبی از خود نشان دادند.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه موقعیت های گل زیادی داشتیم، اما متاسفانه هیچکدام وارد دروازه حریف نمی شد و تنها دو مورد از این موقعیت ها منجر به گل شد.

احسانی یادآورشد: حریف در مقابل بازیکنان ما حرف چندانی برای گفتن نداشت و تنها چند موقعیت گل داشت که خوب استفاده کردند و دو توپ آنها وارد دروازه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک باخت و یک تساوی نمایندگان کرمانشاه در شروع لیگ دسته اول فوتسال

یک باخت و یک تساوی نمایندگان کرمانشاه در شروع لیگ دسته اول فوتسال