مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 18:152021-02-18حوادث

آخرین جزییات تیراندازی پلیس در بندرگز


سارق مسلحی که روز های گذشته در سمنان اقدام به سرقت مسلحانه از طلافروشی کرده بود در بندرگز شناسایی و در یکی درگیری مسلحانه دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از گرگان، صبح امروز در چهار راه بهارستان شهرستان بندرگز ماموران پلیس آگاهی گلستان و سمنان در عملیات مشترک پس از شناسایی سارق مسلحی که روز های گذشته در سمنان اقدام به سرقت مسلحانه از طلافروشی کرده بود، اقدام به دستگیری وی می کنند.

این سارق مسلح پس از مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد که کارآگاهان پلیس آگاهی نیز بر اساس قانون بکارگیری سلاح به سمت وی تیراندازی کرده که پس از اصابت چند گلوله به این متهم، وی دستگیر و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی گلستان در خصوص جزییات این عملیات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: این سارق مسلح چند روز قبل در شهرستان شاهرود سرقت نافرجام داشته و در بازار سمنان با مجروح کردن صاحب طلافروشی مقادیری طلا را سرقت کرده بود.

سعید دادگر بیان کرد: این فرد پس از مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرد که ماموران نیز براساس قانون با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات تیراندازی پلیس در بندرگز

آخرین جزییات تیراندازی پلیس در بندرگز