مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 22:052021-02-18ورزشي

چرا سهراب مرادی در لیگ وزنه ای نزد؟


سهراب بعد از اردو هم در محل تمرین تیم ما حاضر شد و حتی نفر اصلی تیم حفاری در دسته 102 کیلوگرم بود، ولی وقتی شرایط او را دیدیم، حقوقی جایگزین او شد و مرادی نتوانست تیم حفاری را در فینال همراهی کند.

- سهراب مرادی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم وزنه برداری ملی حفاری در فینال لیگ برتر کشور نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، فراز رامهرمزی سرمربی تیم وزنه برداری ملی حفاری در خصوص غیبت سهراب مرادی در ترکیب این تیم در فینال لیگ برتر کشور در اهواز، اظهارکرد: مرادی در جریان اردوی اهواز دچار کمردرد شدید شد که همان درد قدیمی بود و فدراسیون از او خواست برای درمان به تهران برود.

البته او بعد از اردو هم در محل تمرین تیم ما حاضر شد و حتی نفر اصلی تیم حفاری در دسته 102 کیلوگرم بود، ولی وقتی شرایط او را دیدیم، حقوقی جایگزین او شد و مرادی نتوانست تیم حفاری را در فینال همراهی کند.

وی در ادامه نیز درباره عملکرد ملی حفاری در سه روز سپری شده از رقابت های فینال، گفت: تا این جای رقابت عملکرد تیم حفاری خوب بوده است و واقعا رقابت خوبی را بین سه تیم حفاری، فولاد و گهر سیرجان شاهد هستیم.

سرمربی تیم وزنه برداری ملی حفاری بیان کرد: خدا را شکر تمام وزنه برداران ملی حفاری با تمام توان حضور پیدا کرده اند و کم نگذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سهراب مرادی در لیگ وزنه ای نزد؟

چرا سهراب مرادی در لیگ وزنه ای نزد؟