مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 22:202021-02-18فرهنگي

وضعیت اسفناک کتاب های شعر نوجوان


حسین تولایی در حالی از وضعیت اسفناک کتاب های شعر نوجوان می گوید که معتقد است وضعیت شعر نوجوان بسیار درخشان است و درخشان تر هم خواهد شد.

- حسین تولایی در حالی از وضعیت اسفناک کتاب های شعر نوجوان می گوید که معتقد است وضعیت شعر نوجوان بسیار درخشان است و درخشان تر هم خواهد شد.

سراینده مجموعه شعر باران در خودم می بارد که در پانزدهمین دوره جشنواره شعر فجر برگزیده شده است، در گفت وگو با ایسنا در توضیحی درباره این کتاب بیان کرد: این کتاب برای من بسیار عجیب است، اتفاق های متفاوتی برای آن افتاده.

پیش از هر چیز این که شعرهایش را در حال و هوای اندوه از دست دادن پدرم گفتم، از این رو اغلب شعرهای این کتاب مضمون مرگ دارند.

او سپس گفت: همچنین صبح روز بیست وششم بهمن ماه که برای اختتامیه جشنواره شعر فجر می رفتم، موبایلم را که روشن کردم به طرز عجیبی خبر فوت اولین مربی و استادم در زمینه شعر، آقای عبدالرضا مزاری جلالی را شنیدم.

ایشان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر رشت که من در کودکی عضو آن بودم، اولین کسی بودند که من را با ادبیات و شعر آشنا کردند و من سال ها خدمت شان شاگردی کردم و متاسفانه بیست وپنجم بهمن ماه از بین ما رفتند.

من صبح فردایش که این خبر را شنیدم، برای کتابی به سمت مراسم پایانی جشنواره رفتم که حال و هوای از دست دادن پدرم را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اسفناک کتاب های شعر نوجوان

وضعیت اسفناک کتاب های شعر نوجوان