مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 00:252021-02-18پزشكي

ممنوعیت پروازهای انگلستان ادامه دارد/محدودیتی برای کیش و قشم نداریم


معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که تابع تصمیمات و ابلاغیه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم و بر این اساس فعلا تا 20 اسفند ماه پروازهای انگلستان ممنوع شده اما تصمیمی تا کنون برای محدودیت پروازهای کیش و قشم گرفته نشده است.

- معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که تابع تصمیمات و ابلاغیه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم و بر این اساس فعلا تا 20 اسفند ماه پروازهای انگلستان ممنوع شده اما تصمیمی تا کنون برای محدودیت پروازهای کیش و قشم گرفته نشده است.

ابولقاسم جلالی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت برخی از پروازهای خارجی و داخلی اظهار کرد: ممنوعیت پروازهای انگلستان بر اساس مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعلا تا 20 اسفند ماه ادامه دارد و تا هر زمانی که این وزارت خانه بگوید این ممنوعیت ادامه خواهد داشت.

البته رصد و ارزیابی های مستمری از وضعیت شیوع ویروس کرونا در این کشور انجام شده است.

وی افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته تا کنون بیش از 16 میلیون دز واکسن در این کشور تزریق شده است و اگر به همین میزان در انگلستان واکسن زده شود، مسئله کرونا در آنجا تقریبا حل خواهد شد و در حال حاضر نیز وضعیت ابتلاء در انگل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت پروازهای انگلستان ادامه دارد/محدودیتی برای کیش و قشم نداریم

ممنوعیت پروازهای انگلستان ادامه دارد/محدودیتی برای کیش و قشم نداریم