مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 01:552021-02-18بين الملل

وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد سعودی پیرامون جنگ یمن گفتگو کرد


وزیر دفاع ایالات متحده در گفتگویی تلفنی با ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی بر «مشارکت دفاعی راهبردی» میان دو کشور تأکید کرد.

- وزیر دفاع ایالات متحده در گفتگویی تلفنی با ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی بر مشارکت دفاعی راهبردی میان دو کشور تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز پنج شنبه با محمد بن سلمان ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی تلفنی گفتگو کرد.

در این گفتگوی تلفنی، آستین بر مشارکت دفاعی راهبردی میان دو کشور دوباره تأکید کرد.

در بیانیه ای که متعاقب این گفتگو منتشر شد، آمده است: وزیر (لوید) آستین تغییرات اخیر در سیاست ایالات متحده نسبت به ائتلاف سعودی در یمن را تصریح کرد و با بحث بر سر اهمیت پایان دادن به جنگ یمن از ولیعهد سعودی برای تعهد عربستان به یک توافق سیاسی قدردانی کرد! این دو مقام آمریکایی و سعودی همچنین پیرامون مقابله با فعالیت های به زعم آنها بی ثبات کننده ایران و شکست سازمان های افراط گرا در منطقه گفتگو کردند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که وزیر دفاع ایالات متحده بر نقش عربستان سعودی به عنوان یک رکن ساختار امنیت منطقه ای در خاورمیانه و اهمیت به اشتراک گذاری مسئولیت امنیت و ثبات منطقه ای تأکید کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد سعودی پیرامون جنگ یمن گفتگو کرد

وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد سعودی پیرامون جنگ یمن گفتگو کرد