مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 02:402021-02-18ورزشي

توفیق: پوست اندازی تیم ملی بسکتبال زمان بر است


دبیر سابق فدراسیون بسکتبال معتقد است تعویق مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا به سود ایران بود و پوست اندازی در تیم ملی نیز کم کم در حال رخ دادن است.

- دبیر سابق فدراسیون بسکتبال معتقد است تعویق مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا به سود ایران بود و پوست اندازی در تیم ملی نیز کم کم در حال رخ دادن است.

علی توفیق در گفت وگو با ایسنا، درباره به تعویق افتادن بازی های پنجره سوم انتخابی بسکتبال کاپ آسیا توضیح داد: از نظر من به دلیل تعداد بیشتر غایبین تیم ملی بسکتبال در این دور از اردوها و نبود بازیکنانی چون یخچالی که در پنجره دوم ستاره تیم بودند، این تعطیلی می تواند کمک کننده باشد.

او افزود: به هر حال بازیکنی چون یخچالی از عناصر اصلی تیم ملی ایران است که در بازی مقابل عربستان هم امتیاز آورترین بازیکن ایران شد.

در این پنجره ما حدادی را نیز در اختیار نداشتیم و آرون گرامی پور هم بر خلاف پنجره دوم در کنار تیم نبود، هرچند که دور بودن او از شرایط آرمانی کاملا صحت دارد.

کارشناس بسکتبال ایران تاکید کرد: شاید آرون در پنجره دوم هم آماده نبود، اما به هر حال او از بازیکنان خوب ما است که در دفترچه آنالیز فیبا هم جزو 10 نفر برتر قرار داشت.

این موضوع نشان از توانایی بالایی او است که هرچقدر هم ناآماده باشد، می تواند به کمک تیم بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیق: پوست اندازی تیم ملی بسکتبال زمان بر است

توفیق: پوست اندازی تیم ملی بسکتبال زمان بر است