مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 05:052021-02-19اجتماعي

بوستان 300 هکتاری در ضلع شمالی بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس احداث می شود


مطالعات ساخت بوستان 300 هکتاری در ضلع شمالی بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس، در حال انجام است که به زودی احداث آن آغاز خواهد شد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: مطالعات ساخت بوستان 300 هکتاری در ضلع شمالی بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس، در حال انجام است که به زودی احداث آن آغاز خواهد شد.

فریدون همتی شب گذشته(30 بهمن ماه) پس از بازدید از روند اجرای پروژه های ساخت بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس و بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس که به همراه رییس کل دادگستری استان هرمزگان و دادستان بندرعباس انجام شد، عنوان کرد: این طرح ها به عنوان دو پروژه بزرگ و بسیار مهم در سطح استان و کشور، مزایا و آثار مطلوب متعددی را به همراه دارند.

وی ادامه داد: پشتیبانی مناسب مالی و حمایت خوب از این پروژه ها صورت گرفته و روند اجرای آنها به صورت شبانه روزی در حال انجام است تا به سرعت تکمیل و آماده بهره برداری شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به روند ساخت بلوار 24 کیلومتری در شرق شهر بندرعباس، افزود: این بلوار در سطح کشور کم نظیر است و از نوع خاص معماری، نور و فضای سبز برخوردار است.

همتی تصریح کرد: همچنین مطالعات ساخت بوستان 300 هکتاری در ضلع شمالی این بلوار نیز در حال انجام است که به زودی احداث آن آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان 300 هکتاری در ضلع شمالی بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس احداث می شود

بوستان 300 هکتاری در ضلع شمالی بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس احداث می شود