مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 05:502021-02-19بين الملل

لاوروف و پدرسن: جایگزینی برای حل سیاسی بحران سوریه وجود ندارد


سرگیی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه و گی یر پدرسن ، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه روز پنجشنبه ، در مسکو ، در مورد مسائل مربوط به حل بحران در این کشور گفتگو و تاکید کردند که هیچ جایگزینی برای راه حل سیاسی وجود ندارد.

- سرگیی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه و گی یر پدرسن ، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه روز پنجشنبه ، در مسکو ، در مورد مسائل مربوط به حل بحران در این کشور گفتگو و تاکید کردند که هیچ جایگزینی برای راه حل سیاسی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه آمده که لاوروف و پدرسن به طور مفصل در مورد مسائل مربوط به حل و فصل سوریه ، از جمله شرایط موجود، ارائه کمک های بشردوستانه و شرایط اقتصادی-اجتماعی در سوریه بحث و تبادل نظر کردند.

در این بیانیه همچنین آمده است که دو طرف به کار کمیته قانون اساسی که پنجمین جلسه آن در اواخر ژانویه در ژنو برگزار شد توجه ویژه دارند.

آنها همچنین نتایج پانزدهمین نشست بین المللی سوریه در چارچوب روند آستانه را که در 16 و 17 ماه فوریه جاری در سوچی انجام شد، مورد بررسی قرار دادند.

لاوروف و پدرسن تأکید کردند که هیچ جایگزینی برای راه حل سیاسی بحران سوریه در چارچوب فرایندی که توسط خود سوری ها و با احترام به حاکمیت ، استقلال ، وحدت و یکپارچگی سوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف و پدرسن: جایگزینی برای حل سیاسی بحران سوریه وجود ندارد

لاوروف و پدرسن: جایگزینی برای حل سیاسی بحران سوریه وجود ندارد