مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 06:102021-02-19بين الملل

گفت وگوی تلفنی وزرای دفاع آمریکا و عربستان درباره ایران و یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا دیروز در تماسی تلفنی با محمد بن سلمان ، ولی عهد و وزیر دفاع عربستان سعودی، - وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای از گفت وگوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با همتای سعودی خود درباره ایران و یمن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا دیروز در تماسی تلفنی با محمد بن سلمان ، ولی عهد و وزیر دفاع عربستان سعودی، ایران را به عامل بی ثباتی در منطقه متهم کرد و گفت: واشنگتن و ریاض اهداف و تعهدی مشترک برای مقابله با اقدامات بی ثبات کننده ایران در منطقه دارند .

پنتاگون اعلام کرد که وزیر دفاع آمریکا در این تماس تلفنی بر اهمیت همکاری استراتژیک ایالات متحده و عربستان تأکید و حملات اخیر انصارالله به خاک عربستان سعودی را محکوم کرد و افزود: واشنگتن از ریاض در دفاع از مرزهایش حمایت می کند .

وزیر دفاع آمریکا در حالی حمایت خود از عربستان سعودی را اعلام می کند که به تازگی گروه تروریستی داعش بر قرار گرفتن در صف ائتلاف سعودی علیه یمن تأکید کرده است.

دفتر سیاسی انصارالله یمن در بیانیه ای اعلام کرد که اعلام رسمی داعش درباره جنگ با انصارالله در استان مأرب و پیوستن به ائتلاف سعودی، حکایت از ارتباط بسیار نزدیک عربستان سعودی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی وزرای دفاع آمریکا و عربستان درباره ایران و یمن

گفت وگوی تلفنی وزرای دفاع آمریکا و عربستان درباره ایران و یمن