مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-19اقتصادي

تشکیل 6 پرونده تخلفاتی اصناف در ابهر


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به حضور روزانه 25 اکیپ بازرسی در بازار زنجان، از تشکیل 6 پرونده تخلفاتی اصناف در ابهر خبر داد.

- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای طرح تشدید نظارت، بازرسان در دو نوبت صبح و عصر بازار را رصد می کنند.

وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت بسیج اصناف گفت: کمبود نیروهای بازرسی سازمان با حضور اعضای بسیج اصناف تامین و نظارت بر بازار تشدید می شود.

فغفوری افزود: متاسفانه به دلیل کمبود منابع مالی، در زمینه جذب نیروهای بازرسی و تقویت این حوزه با مشکلاتی مواجه بودیم که بسیج اصناف به صورت داوطلبانه در کنار بازرسان سازمان به ایفای بازرسی خواهند پرداخت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای بسیج اصناف خبر داد و گفت: پس از طی دوره های آموزشی کوتاه مدت، کارت شناسایی برای داوطلبین صادر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه اقدامات لازم برای تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز انجام گرفته است، اضافه کرد: امیدواریم با احساس مسؤولیت از جانب همه مسؤولین و مردم و به خصوص فعالان بازار، ایام پایانی سال، روزهای آرام و بدون دغدغه برای مصرف کنندگان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 6 پرونده تخلفاتی اصناف در ابهر

تشکیل 6 پرونده تخلفاتی اصناف در ابهر