مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 06:452021-02-19اقتصادي

کارآفرینی با مصنوعات رزینی در کمیته امداد قم


با افتتاح کارگاه آموزشی تولید مصنوعات رزینی در کمیته امداد استان قم، زنان سرپرست خانوار این نهاد مهارت های این رشته صنایع دستی و هنری را می آموزند.

- ایسنا/قم با افتتاح کارگاه آموزشی تولید مصنوعات رزینی در کمیته امداد استان قم، زنان سرپرست خانوار این نهاد مهارت های این رشته صنایع دستی و هنری را می آموزند.

مهرداد مصلح با اشاره به اینکه طرح راهبری شغلی تولید مصنوعات رزینی در این نهاد ویژه زنان سرپرست خانوار انجام می شود، گفت: از مزایای این طرح، اشتغال پایدار و سودآور خانگی برای آن دسته از مددجویانی است که توان و شرایط کار در خارج از منزل را ندارند.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان قم، شناسایی راهبر شغلی این رشته را در سال جاری یادآور شد و افزود: پس از عقد تفاهم نامه با راهبر شغلی این رشته، 120 نفر از زنان سرپرست خانوار شناسایی و برای آموزش معرفی شدند.

مصلح با بیان اینکه برای افراد حاضر در این دوره، پس از گذراندن 20 ساعت آموزش، گواهینامه شرکت در دوره آموزشی تولید مصنوعات رزینی صادر می شود، تصریح کرد: این متقاضیان، جهت اخذ تسهیلات با ضمانت آسان به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت معرفی می شوند.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه این افراد پس از اخذ تسهیلات اشتغال با کمک راهبر شغلی تجهیزات و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی با مصنوعات رزینی در کمیته امداد قم

کارآفرینی با مصنوعات رزینی در کمیته امداد قم