مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 07:402021-02-19بين الملل

تمنای ابوظبی از تل آویو برای مشارکت در نمایشگاه نظامی امارات


منابع صهیونیستی گزارش دادند که ابوظبی در حال خواهش از تل آویو است تا هیأت نظامی خود را به نمایشگاه نظامی ابوظبی اعزام کند؛ هیأتی که صهیونیست ها اخیرا اجازه مشارکت در نمایشگاه یادشده را به آن ندادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه صهیونیستی آی24 ، امروز (جمعه)، به نقل از منابع سیاسی گزارش داد که محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی همچنان در حال خواهش و تمنا از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تا این رژیم هیأت امنیتی خود را برای مشارکت در یک نمایشگاه نظامی به امارات اعزام کند.

پیش تر، روزنامه صهیونیستی کالاکالیست ، گزارش داده بود که رژیم صهیونیستی در نمایشگاه تسلیحاتی ابوظبی (IDEX)  پاویون اختصاصی افتتاح می کند که خبرگزاری رویتر اخیرا گزارش داد، تل آویو حضور خود را در این نمایشگاه لغو کرده است.

پایگاه خبری باعث اتخاذ این تصمیم شده است.

اعلام تل آویو در حالی بود که سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ابوظبی و بحرین نیز - که چند بار به تعویق افتاده بود - اخیرا با ادعای بسته بودن فرودگاه لغو و به زمان دیگری موکول شد.

روزنامه صهیونیستی گلابز نیز روز گذشته با تأیید خبر آی24 در این خصوص گزارش داد که هیأ ت تل آویو متشکل 270  نفر و در قالب 50 شرکت نظامی قرار بود به امارات اعزام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمنای ابوظبی از تل آویو برای مشارکت در نمایشگاه نظامی امارات

تمنای ابوظبی از تل آویو برای مشارکت در نمایشگاه نظامی امارات