مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-19اجتماعي

ضرورت توجه ویژه به حفظ محیط زیست «قره داغ»


فعالان رسانه ای و محیط زیست ارسباران با مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی دیدار و بر ضرورت توجه ویژه به حفظ محیط زیست «قره داغ» تاکید کردند.

- اهر- فعالان رسانه ای و محیط زیست ارسباران با مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی دیدار و بر ضرورت توجه ویژه به حفظ محیط زیست قره داغ تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این دیدار که صبح جمعه با میزبانی اداره کل محیط زیست استان آذربایجان شرقی برگزار شد، دغدغه ها و مسائل زیست محیطی منطقه قره داغ (ارسباران) با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، معاونین اداره کل و فعالان رسانه ای و محیط زیست منطقه مطرح و درباره موضوعات مختلف زیست محیطی بحث و گفت و گو شد.

منطقه قره داغ به دلیل داشتن اکوسیستمی منحصر به فرد، وجود ذخایر غنی معدنی، رویشگاه گسترده ترین پهنه ی جنگلی شمالغرب کشور، داشتن تنوع زیستی بسیار و پارک های ملی، مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع از اهمیت زیست محیطی بسیاری برخوردار است به طوری که بخشی از این منطقه به دلیل ارزش های اکولوژیکی فراوانی که دارد به عنوان ذخیره گاه بیوسفر در یونسکو ثبت شده است.

با توجه به این موضوع فعالان رسانه ای و محیط زیست منطقه قره داغ در دیداری صمیمی با مدیرکل و معاونین اداره ی کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی درباره مسائل و مشکلات زیست محیطی منطقه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه ویژه به حفظ محیط زیست «قره داغ»

ضرورت توجه ویژه به حفظ محیط زیست «قره داغ»