مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 07:502021-02-19ورزشي

آمادگی بوکسورهای استان مرکزی برای تصاحب سکوی نخست لیگ برتر


اراک-- مسابقات لیگ برتر بوکس باشگاه های کشور پس از 11 سال توقف از روز چهارم اسفندماه سال جاری به میزبانی استان مرکزی در اراک، آغاز می شود.

- اراک-- مسابقات لیگ برتر بوکس باشگاه های کشور پس از 11 سال توقف از روز چهارم اسفندماه سال جاری به میزبانی استان مرکزی در اراک، آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این دوره از رقابت ها 10 تیم حضور دارند.

که در دو گروه پنج تیمی به صورت متمرکز به رقابت می پردازند.

بوکسورهای استان مرکزی نیز با هدف تصاحب سکوی نخست در این رقابت ها حضور دارند و در رینگ برای پیروزی با حریفان خود به جدال می پردازند.

استان مرکزی در ادوار گذشته در ورزش بوکس صاحب نام بوده است اما برخی از فراز و نشیب ها مقطعی موجب شد، این ورزش در استان مرکزی از دوران درخشان خود فاصله بگیرد.

در چند سال اخیر با تلاش هیأت بوکس و رییس جوان و پرتلاش این هیأت و به کارگیری تجربیات پیشکسوتان، این رشته ورزشی پر طرفدار به جایگاه واقعی خود نزدیک می شود و مصداق آن هم پذیرفتن میزبانی اولین دوره رقابت های لیگ برتر بوکس باشگاه کشور در دوره جدید این رقابتها است.

همه چیز برای برگزاری لیگ برتر بوکس در اراک مهیا است احمد میرزایی رییس هیأت بوکس استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: همه چیز برای برگزاری این رویداد مهم ورزشی در استان مرکزی مهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بوکسورهای استان مرکزی برای تصاحب سکوی نخست لیگ برتر

آمادگی بوکسورهای استان مرکزی برای تصاحب سکوی نخست لیگ برتر