مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 08:052021-02-19اجتماعي

اندیشه های شیخ محمد خیابانی ذخیره ای برای دانش آموزان ومعلمان است


معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، اندیشه ها و زندگی مبارزاتی شهید شیخ محمد خیابانی را ذخیره ای مطمئن و متقن برای دانش آموزان و معلمان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طاهر علمی صبح امروز در همایش دانش اموزی شیخ محمد خیابانی گفت: قطعاً برگزاری چنین همایش هایی نسل امروز را با بزرگان عرصه علمی و مبارزاتی آشنا می سازد تا در آینده بزرگانی همچون شیخ محمد خیابانی در استان و کشور داشته باشیم.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری این همایش معرفی چهره بسیار موفق شخصیت شهید شیخ محمد خیابانی در عرصه علم و عمل و خدمت رسانی فرهنگی است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش تاکید کرد: مردم و به ویژه جوانان و دانش آموزان باید با زندگی و تلاش های عالمانی چون شیخ محمد خیابانی آشنا شوند و با تمسک به آثار، سبک زندگی و مبارزاتی و همچنین رهنمودهای ایشان راه درست زندگی را دریابند.

وی اضافه کرد: بزرگداشت مقام شهید شیخ محمد خیابانی و علمای دیگر، سنّت حسنه ای است که صاحبان خرد آن را نهادینه ساخته اند و البته باید ادامه داشته باشد تا الگویی برای مردم و خصوصاً جوانان باشد.

علمی با بیان اینکه آذربایجان شرقی دارای مردمی مؤمن، متدین و عالم پرور است، جایگاه این استان را واجد مرتبه شایسته ای در عرصه علم، دانش، مذهب، فرهنگ و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه های شیخ محمد خیابانی ذخیره ای برای دانش آموزان ومعلمان است

اندیشه های شیخ محمد خیابانی ذخیره ای برای دانش آموزان ومعلمان است