مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 08:402021-02-19سياسي

تولیدکنندگان عضو مهم ایجاد امنیت کشور هستند


مشاور رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان عضو مهم ایجاد امنیت کشور هستند، گفت: قطعا کمک کردن به تولیدکنندگان موجب افزایش ایجاد اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی می شود و نمونه بارز این مجتمع فولاد ظفر بناب است که توانسته با ایجاد فرصت های شغلی .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مشاور رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان عضو مهم ایجاد امنیت کشور هستند، گفت: قطعا کمک کردن به تولیدکنندگان موجب افزایش ایجاد اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی می شود و نمونه بارز این مجتمع فولاد ظفر بناب است که توانسته با ایجاد فرصت های شغلی زمینه را برای اشتغال بسیاری از جوانان شهرستان و منطقه فراهم کند.

سردار حسین دهقان در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد ظفر بناب، اظهار کرد: عده ای در داخل کشور با برخی موانع چرخه تولید را برای تولید کنندگان سخت می کنند که این عمل اصلا به نفع کشور نیست.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید در عمل اجرایی شود، بیان کرد: خوشبختانه امروز در شهرستان بناب شاهد هستیم که بحش خصوصی مجتمع فولاد ظفر بناب با همت و تلاش خوب توانسته است در شرایط سخت اقتصادی دستاوردهای بسیار خوبی را کسب کند.

وی با بیان اینکه عده ای با ایجاد برخی از مسائل و مشکلاتی را برای تولیدکنندگان در داخل کشور به وجود می آورند، گفت: وظیفه دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان عضو مهم ایجاد امنیت کشور هستند

تولیدکنندگان عضو مهم ایجاد امنیت کشور هستند