مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-19سياسي

منطقه آزاد بودن قشم یا باید جمع شود و یا یکپارچه شود


رییس فراکسیون مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی مجلس یازدهم گفت: در حوزه اقتصادی گرفتار تصمیمات خلق الساعه هستیم و همین مسئله می تواند سرمایه را از مناطق آزاد فراری ‎دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، معصومه پاشایی بهرام در دیدار با مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: فرهنگ تمام داشته ها و هویت یک ملت است.

وی افزود: دیر بازده بودن اقدامات فرهنگی سبب شده معمولا مدیران کشوری ارزش چندانی برای آن قائل نباشند و برای ارائه رزومه کاری به سراغ کارهای زود بازده بروند.

رییس فراکسیون مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی مجلس یازدهم تصریح کرد: گردشگری در حقیقت به معرض نمایش گذاشتن فرهنگ است و اقدامات فرهنگی مناطق آزاد با کشور قابل قیاس نیست.

پاشایی بهرام با بیان اینکه گردشگری بویژه در جزایر قشم و کیش یک صنعت بسیار ارزنده است، ادامه داد: صنایع غیر ضرور بویژه آلاینده سازها نباید در مناطق مستعد گردشگری ایجاد شود.

وی اضافه کرد: ژئوپارک یک مقصد گردشگری علمی و آکادمیک است و می توانیم از طریق جزایر به مقصد گردشگری جهان تبدیل شویم که خوشبختانه قشم در این مسیر قرار دارد.

رییس فراکسیون مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی مجلس یازدهم از سفرهای پیشین خود به جزیره قشم یاد و تاکید کرد: با نگاهی منصفانه حقیقتا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد بودن قشم یا باید جمع شود و یا یکپارچه شود

منطقه آزاد بودن قشم یا باید جمع شود و یا یکپارچه شود