مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 09:302021-02-19بين الملل

از سرگیری پروازهای روسیه به شرم الشیخ مصر


شرکت هواپیمایی مسافربری مصر اعلام کرد، روسیه پس از لغو تحریم ها در پی حمله به یک هواپیمای روسی در سال 2015، قصد دارد پروازهای خود را از ماه مارس به تفریحگاههای دریای سرخ از سر بگیرد.

- شرکت هواپیمایی مسافربری مصر اعلام کرد، روسیه پس از لغو تحریم ها در پی حمله به یک هواپیمای روسی در سال 2015، قصد دارد پروازهای خود را از ماه مارس به تفریحگاههای دریای سرخ از سر بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اشرف نویر، رییس شرکت هواپیمایی مدنی مصر به روزنامه الاهرام گفت، روسیه از 28 مارس پروازها به دو شهر شرم الشیخ و الغردقه را از سر می گیرد.

وی افزود، هیئتی از بازرسان امنیتی وزارت حمل و نقل روسیه اخیرا به مدت هفت روز از فرودگاههای دو شهر مذکور بازدید کرده و با از سرگیری پروازها موافقت کردند.

مسکو پروازهای هوایی مستقیم به مصر را پس از تجاوز به هواپیمای ایرباس روسیه در سال 2015 متوقف کرده بود که در اثر آن هواپیما پس از بلند شدن از استراحتگاه ساحلی شرم الشیخ سقوط کرد و 224 تن کشته شدند.

آوریل 2018 مسکو پروازهای مجدد به قاهره را از سر گرفت اما همچنان پروازها به فرودگاههای سینا که از اماکن مورد علاقه گردشگران روس است، متوقف باقی ماند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری پروازهای روسیه به شرم الشیخ مصر

از سرگیری پروازهای روسیه به شرم الشیخ مصر