دومین بازارچه مجازی تولیدات دانشجویی در دانشگاه شیراز راه اندازی شدعلی حفیظی، مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به روند اجرایی بازارچه چرتکه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری نمایشگاه های حضوری، - مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز از راه اندازی دومین بازارچه تولیدات دانشجویی با عنوان چرتکه به صورت مجازی خبر داد. علی حفیظی، مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به روند اجرایی بازارچه چرتکه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری نمایشگاه های حضوری، دانشگاه شیراز با طراحی اولین وب سایت فروشگاهی دانشجویان، نمایشگاه دستاورد های دانشجویی و تولیدات دانشجویی چرتکه را به صورت مجازی برگزار کرد. حفیظی مطرح کرد: فراخوان بازارچه از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف منتشر شد و تعداد 140هنرمند از 9 دانشگاه مختلف، تمایل خود را به شرکت در بازارچه اعلام کردند که هم اکنون 95 غرفه با قریب 1500 محصول در سایت قابل مشاهده است. مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز در خصوص ویژگی های این نمایشگاه نیز بیان داشت: ازجمله ویژگی های بارز این نمایشگاه، ایجاد یک زیست بوم نوآورانه و فناورانه برای دانشجویان سراسر کشور است که امکان تعامل دوجانبه و ارزیابی کیفیت از سوی خود دانشجویان را به وجود می آورد، همچنین ا برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |