مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 10:002021-02-19ورزشي

علی نژاد: وزارت ورزش در بحث سرمربی استقلال دخالتی ندارد


معاون حرفه ای و توسعه ورزش قهرمانی در حاشیه فینال لیگ برتر تیروکمان گفت: بارها اعلام کردیم که در بحث سرمربی تیم استقلال وزارت ورزش هیچ دخالتی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی علی نژاد در خصوص برگزاری لیگ برتر تیروکمان اظهار کرد: خداراشکر با برنامه ریزی دوستان در فدراسیون مسابقات با حضور 29 تیم برگزار شد.

این لیگ از آذر ماه در دو بخش ریکرو و کامپوند زنان و مردان استارت آن زده شد که در بهبود عملکرد کمانداران بسیار تاثیرگذار بود.

وی گفت: برگزاری رقابت های لیگ برتر تدبیر درستی بود که از اردبیهشت کم کم مجوز برگزاری لیگ ها با رعایت پروتکل ها و هماهنگی با ستاد کرونا در ورزش، صادر شد.

علی نژاد خاطرنشان کرد: حدود 20 لیگ در رشته های مختلف برگزار شد که هیچ مورد خاصی از نظر موارد جانبی و کرونا به دلیل تدابیر اندیشیده شده، نداشتیم.

پروتکل ها سختگیرانه بود چون سلامت ورزشکاران برای ما مهم بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت گفت: برگزای لیگ برتر سبب شد تا ورزشکاران در شرایطی که رویدادهای بین المللی کنسل شده بود، در کورس بمانند و اگر لیگ داخلی برگزار نمی شد رخوتی ایجاد می شد که به نفع ورزش نبود.

وی در خصوص احداث خوابگاه تیراندازی با کمان گفت: یکی از نیازهای این سایت خوابگاه بود و یکی از مشکلات کمانداران عدم استقرار در اینجا بود که خوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نژاد: وزارت ورزش در بحث سرمربی استقلال دخالتی ندارد

علی نژاد: وزارت ورزش در بحث سرمربی استقلال دخالتی ندارد