مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-19ورزشي

وزیری برای کسب سهمیه تیمی المپیک انگیزه زیادی دارم


هدف اصلی من و سایر کمانداران کسب سهمیه تیمی المپیک در مسابقات فرانسه است که برای دستیابی به چنین هدفی، امید و انگیره زیادی داریم.

- عضو تیم ملی ریکرو مردان گفت: هدف اصلی من و سایر کمانداران کسب سهمیه تیمی المپیک در مسابقات فرانسه است که برای دستیابی به چنین هدفی، امید و انگیره زیادی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میلاد وزیری در خصوص کیفیت برگزاری لیگ برتر تیروکمان اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا لیگ منظم و با کیفیتی را شاهد بودیم که تاثیر زیادی در عملکرد ملی پوشان برای کسب سهمیه تیمی در فرانسه خواهد داشت.

وی افزود: هدف اصلی من و سایر کمانداران در مرحله اول کسب سهمیه تیمی است و برای آن امید و انگیره زیادی داریم.

البته برای دستیابی به چنین هدفی فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک کمک زیادی انجام می دهد تا بتوانیم اول سهمیه تیمی را کسب کنیم و بعد از آن در المپیک عملکرد موفقی داشته باشیم.

وزیری همچنین در خصوص احداث خوابگاه این رشته گفت: بزرگترین مشکلی که در سال های قبل داشتیم، نبود خوابگاه بود و همین امر سبب می شد در شهرهای مختلف اردو بزنیم.

با تاسیس خوابگاه این مشکل برطرف شد و این نقطه عطفی برای رییس فدراسیون تیروکمان بود که به وعده هایی که در ابتدای کار خود در این فدراسیون داده بود، عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیری برای کسب سهمیه تیمی المپیک انگیزه زیادی دارم

وزیری برای کسب سهمیه تیمی المپیک انگیزه زیادی دارم