مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 10:102021-02-19بين الملل

شهادت مدیران فیس بوک، گوگل، توییتر در مورد نشر اطلاعات کذب


مدیران عامل فیس بوک، گوگل و توییتر از توافق بر سر ادای شهادت در کنگره آمریکا در مورد تبدیل پلتفرم های خود به ابزاری برای نشر اطلاعات دروغ خبر داده اند.

- جی پلاس ، به نقل از انگجت، مارک زاکربرگ، جک دورسی و ساندار پیچای در تاریخ 25 مارس در جمع اعضای کمیته بازرگانی و انرژی کنگره آمریکا حاضر شده و در مورد نحوه گردش اطلاعات غلط و آزاردهنده از طریق پلتفرم های خود توضیحاتی ارائه کرده و به خصوص این فرایند را در ارتباط با موضوعاتی همچون واکسن های کرونا و انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا توضیح خواهند داد.

مهر نوشت؛ بر اساس بیانیه کمیته یادشده گوگل، فیس بوک و توییتر به ابزاری برای دروغ پراکنی در مورد واکسن های کرونا و نیز طرح ادعاهای متعدد در مورد تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده مبدل شده اند و اجازه داده اند تا این دروغ ها منتشر شوند و بحران های ملی در آمریکا در این زمینه تشدید شود.

این امر پیامدهای بدی برای بهداشت ملی و ایمنی مردم آمریکا داشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: هدف از برگزاری این جلسه استماع، مسئول نگهداشتن پلتفرم های آنلاین در جهت مقابله با نشر فزاینده اخبار دروغین و کذب است.

تلاش این پلتفرم ها برای وضع قوانین مؤثر داخلی در این زمینه به شکست انجامیده و ما باید برای تغییر انگیزه های آنها برای حل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت مدیران فیس بوک، گوگل، توییتر در مورد نشر اطلاعات کذب

شهادت مدیران فیس بوک، گوگل، توییتر در مورد نشر اطلاعات کذب