مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 10:202021-02-19سياسي

تنها راه نجات برجام عمل طرف های خارجی به وعده ها است


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب دیگر حرف و وعده در زمینه برجام فایده ای ندارد، گفت: تنها راه نجات برجام عمل طرف های خارجی به وعده ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم با تبریک ولادت با سعادت امیرالمؤمنین، اظهار کرد: ولادت ایشان در خانه کعبه فضیلتی است که نصیب هیچکس نشده است و این فضیلت در کتب شیعه و سنی بیان شده است.

امام جمعه اسالم با اشاره به پنجم اسفند ماه ضرب الاجل مجلس برای توقف اقدامات داوطلبانه هسته ای از سوی جمهوری اسلامی ایران، گفت: آمریکا و طرف های اروپایی برجام باید تصمیم بگیرند که به همه تعهدات خود در رفع تحریم ها عمل کنند در غیر این صورت همه مسئولان نظام همدل و یک صدا اقدامات داوطلبانه هسته ای را متوقف خواهند کرد.

حجت الاسلام باقری به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم شانزده توسط نیروی زمینی سپاه نیز اشاره و اظهار کرد: تجربه هشت سال دفاع مقدس در انجام عملیات های شبانه بار دیگر در این عملیات خودنمایی کرد تا به دشمنان بزرگ و کوچک ما این هشدار را بدهد که سپاه و ارتش ما علاوه بر تسلط در آسمان و دریا در روی زمین هم قدرت تهاجمی بسیار کوبنده ای دارند که در تاریکی مطلق شب آنها را غافلگیر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه نجات برجام عمل طرف های خارجی به وعده ها است

تنها راه نجات برجام عمل طرف های خارجی به وعده ها است