مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 10:202021-02-19سياسي

دیدار رییس سازمان زندان ها با آیت الله العظمی علوی گرگانی


محمد مهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان ها با حضور در بیت آیت الله العظمی علوی گرگانی با این مرجع تقلید شیعه دیدار و گزارشی از فعالیت های زندان های کشور را ارائه نمود.

- محمد مهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان ها با حضور در بیت آیت الله العظمی علوی گرگانی با این مرجع تقلید شیعه دیدار و گزارشی از فعالیت های زندان های کشور را ارائه نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان زندان ها در این دیدار گفت: از آنجا که در حاکمیت اسلامی هدایت و سعادت انسان ها هدف است این نگاه حتی در زندان ها و برنامه های اصلاحی و تربیتی نیز وجود دارد.

وی افزود: هدف از برنامه های اصلاحی و تربیتی برای زندانیان بازگرداندن آنان از اشتباهات گذشته و اصلاح رفتار آنان است.

حاج محمدی اظهار داشت: هر چند زندان نقشی در تولید زندانی ندارند اما بر حسب تکلیف در نظام دینی زندان صرفاً محل تحمل حبس نیست بلکه برگرداندن این افراد از مسیر اشتباه و بازگرداندن آنان به زندگی شرافتمندانه هدف اصلی است.

وی ادامه داد: در فرآیند اصلاح و تربیت بحث حرف آموزی و اشتغال دارای اهمیت بسیار است چرا که بر اساس همان نگاه، باید به شناخت ریشه ها و عوامل وقوع جرم نیز پرداخته شود.

عضو شورای عالی قوه قضاییه گفت: در دوره جدید مدیریتی تلاش کردیم تعداد بیشتری از زندانیان مشغول کار باشند تا در درجه اول افراد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس سازمان زندان ها با آیت الله العظمی علوی گرگانی

دیدار رییس سازمان زندان ها با آیت الله العظمی علوی گرگانی