مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-19سياسي

اثبات توانمندی ایران با اجرای رزمایش ها/ قدرت دفاعی در بالاترین سطح است


امام جمعه دامغان بابیان اینکه اجرای رزمایش ها برای اثبات توانمندی ایران به جهان است، گفت: خوشبختانه قدرت دفاعی ایران در بالاترین سطح خود قرار داشته و این لرزه بر تن دشمن انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدحسینیان ظهر آدینه در آیین نماز جمعه دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) این شهر ضمن بیان اینکه برگزاری رزمایش نیروی زمینی در غرب کشور اثبات توانمندی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهان کشید، ابراز داشت: این رزمایش نشان داد که قدرت دفاعی ایران در بالاترین سطح خود قرار دارد و این باعث ترسیدن دشمن شده است.

وی بابیان اینکه رزمایش نیروی زمینی با مشارکت سپاه، بسیج و نیروهای مردمی و در شرایط تحریم و باهدف تنش زدایی برای تنش آفرین ها برگزار شد، افزود: جمهوری اسلامی ایران با توان قدرتی بالا در منطقه حضور دارد و از هرکجای دنیا کوچک ترین حرکتی علیه ایران صورت گیرد حرکات دشمنان را در نطفه خفه خواهد کرد.

امام جمعه دامغان بابیان اینکه آمریکا از هر حربه ای برای نجات عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در منطقه استفاده می کند، ابراز داشت: موضوع یمن و ورود بایدن به آن این موضوع را کاملاً اثبات می کند که تنها به حفظ منافع خود و متحدانش فکر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثبات توانمندی ایران با اجرای رزمایش ها/ قدرت دفاعی در بالاترین سطح است

اثبات توانمندی ایران با اجرای رزمایش ها/ قدرت دفاعی در بالاترین سطح است