مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-19سياسي

افزایش حقوق ها متناسب با عدالت اجتماعی باشد/ مردم در مراسم ها شرکت نکنند


امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه افزایش مساوی حقوق ها در بودجه کشور در راستای ایجاد عدالت اجتماعی نیست، گفت: برای ایجاد عدالت اجتماعی حقوق ها بایستی به عدالت افزایش پیدا کند تا مشکلات قشر محروم جامعه تا حدودی حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: انسانی که گرفتار رذایل اخلاقی شده تا سال های متعددی از این بیماری های روحی رنج می برد.

.

وی افزود: انسانی که می خواهد روح خود را از دست رذایل اخلاقی نجات دهد بایستی  در تمام کارهای خود تقوای الهی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

امام جمعه خرم آباد نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به زلزله شهرستان دنا، بیان کرد: مردم و مسئولین لرستان آماده کمک رسانی به مردم مناطق زلزله هستند و در صورت اعلام کمک توسط مسئولین شهرستان دنا به یاری مردم آن منطقه خواهند شتافت.

شاهرخی تصریح کرد: با اجرای طرح شهید درمان و سایر نهادهای دولتی و انقلابی انجام شد طی ماه های گذشته وضعیت قرمز شهرهای استان به آبی تغییر یافت و بایستی مردم در حفظ این دستاورد که با مجاهدت و تلاش های بسیاری حاصل شده کاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق ها متناسب با عدالت اجتماعی باشد/ مردم در مراسم ها شرکت نکنند

افزایش حقوق ها متناسب با عدالت اجتماعی باشد/ مردم در مراسم ها شرکت نکنند