مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 12:052021-02-19سياسي

ارائه طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان شمالی به مسئولان کشور


روز گذشته استاندار خراسان شمالی در جلسه با استانداران استان های خراسان رضوی، جنوبی، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان تمام قد از حق خراسان شمالی در بهره مندی از طرح انتقال آب دریای عمان دفاع کرد و نتیجتا این طرح را در کارگروه استانهای منطقه پنج کشور مصوب .

- ایسنا/خراسان شمالی روز گذشته استاندار خراسان شمالی در جلسه با استانداران استان های خراسان رضوی، جنوبی، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان تمام قد از حق خراسان شمالی در بهره مندی از طرح انتقال آب دریای عمان دفاع کرد و نتیجتا این طرح را در کارگروه استانهای منطقه پنج کشور مصوب کرد تا به مسئولان مربوطه در کشور ارائه شود.

محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی در این جلسه خطاب به سایر همکاران خود در استان های شرقی کشور بیان کرد: طرح انتقال آب دریای عمان به استانها؛ نگاه به حال و آینده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری، وی افزود: با توجه به شرایط کارشناسی شده در خراسان شمالی که لزوم بهره مندی این استان از این طرح را اثبات می کند و برای هموار شدن مسیر توسعه صنعت در این استان و نیز جهت حفظ منافع مردم؛ خراسان شمالی نباید از این طرح جا بماند.

شجاعی با تأکید بر اینکه خراسان شمالی نیز باید در این طرح گنجانده شود، افزود: بدیهی است که باید در زمان خدمتمان آینده صنعت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان شمالی به مسئولان کشور

ارائه طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان شمالی به مسئولان کشور