مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 12:102021-02-19سياسي

مردم دستاورد کنترل شیوع کرونا را حفظ کنند/ در مسیر تحقق سیره علوی حرکت کنیم


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم حفظ دستاورد کنترل شیوع کرونا در شهرهای استان گفت: جهت حرکت مردم و مسئولان باید به سمت قله فضیلت ها یعنی سیره امام علی (ع) باشد.

- خرم آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم حفظ دستاورد کنترل شیوع کرونا در شهرهای استان گفت: جهت حرکت مردم و مسئولان باید به سمت قله فضیلت ها یعنی سیره امام علی (ع) باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد ضمن سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: فقر سخت و دشوار است، تنگ دستی همراه با خودش سختی و دشواریی هایی دارد، اما سخت تر از آن بیماری جسم است و از سخت تر از این دو بیماری دل و جان است، اینکه روح انسان به وسیله رذائل بسته شود.

وی با بیان اینکه رذائل اخلاقی و حسادت، غیبت، نفاق، دورویی، بخل و… بیماری های جان و دل است که سخت است، تصریح کرد: بیماری جسمی درمان می شود ولی بعضی از بیماری های روح انسان به گونه ای است که سال های سال همراه انسان است، خوب است انسان پیشگیری کند تا به آنها مبتلا نشود و کسب تقوا راه نجات از بیماری دل است.

خطیب جمعه خرم آباد یادآور شد: از خدا بخواهیم در همه حالات و لحظات ذکر و یادش بر مسیر ما قرار بگیرد و در مسیر تقوا حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دستاورد کنترل شیوع کرونا را حفظ کنند/ در مسیر تحقق سیره علوی حرکت کنیم

مردم دستاورد کنترل شیوع کرونا را حفظ کنند/ در مسیر تحقق سیره علوی حرکت کنیم