مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-19بين الملل

واکنش کرملین به تصمیم تازه دولت بایدن درباره ایران


دیمیتری پسکوف سخنگوی رییس جمهوری روسیه از انصراف آمریکا برای بازگرداندن تحریم های بین المللی علیه ایران در شورای امنیت استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، پسکوف روز جمعه به خبرنگاران گفت: تصمیم آمریکا برای انصراف از اعمال تحریم ها در مورد ایران، اقدام خوبی است و فشار تحریمی مانع اجرای برجام شد.

وی افزود: روسیه طرفدار و حامی برجام است و از خروج آمریکا از توافقنامه هسته ای متاسف است و به احیای این توافق بین المللی امید بسته است.

ریچارد میلز سرپرست نمایندگی آمریکا در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت به طور رسمی ادعای گذشته کشورش مبنی بر اعمال تحریم های شورا علیه ایران را پس گرفت.

آمریکا با رد ادعای پیشین دونالد ترامپ درباره اعمال تحریم های ضدایرانی شورای امنیت و اعلام آمادگی برای شرکت در نشست گروه 1+5 و ایران درباره برجام سرانجام اولین سیگنال برجامی را به ایران مخابره کرد.

میخاییل اولیانوف، سفیر روسیه در مقر اروپایی سازمان ملل گفت: کسانی که طرفدار مکانیسم ماشه بودند و با سیاست های آمریکا در مورد ایران تا حد ممکن و حتی فراتر از سیاست کاملاً شکست خورده فشار حداکثری کنار آمدند بدانند که اکنون زمان، زمان سیاست واقعگرایانه و دیپلماسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کرملین به تصمیم تازه دولت بایدن درباره ایران

واکنش کرملین به تصمیم تازه دولت بایدن درباره ایران