مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 13:352021-02-19اقتصادي

ایران جت مسافری 100 نفره می سازد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تورج دهقانی زنگنه با بیان اینکه برنامه ریزی برای ورود هواپیما به ناوگان هوایی کشور به صورت مداوم دنبال می شود، - رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مقرر شده است با استفاده از توان داخل و در قالب تفاهم نامه سازمان هواپیمایی و وزارت دفاع، هواپیمای جت مسافری 100 نفره ایرانی ساخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تورج دهقانی زنگنه با بیان اینکه برنامه ریزی برای ورود هواپیما به ناوگان هوایی کشور به صورت مداوم دنبال می شود، تأکید کرد: البته در توسعه ناوگان هوایی فقط بر ورود هواپیما تمرکز نداریم و نگاهمان فقط به دنبال خرید هواپیما نیست.

* تفاهم با وزارت دفاع برای تولید جت های مسافری 70 و 100 نفره معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: به عنوان حاکمیت صنعت حمل و نقل هوایی برنامه ریزی کرده ایم که هواپیمای 70 نفره و جت 100 نفره در داخل بسازیم، در این راستا تفاهم نامه ای با وزارت دفاع به امضا رسانده ایم تا بتوانیم از توان نظامی موجود برای ساخت هواپیماهای تجاری استفاده کنیم .

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سؤال که در موضوع هماهنگی با وزارت دفاع برای تولید این هواپیماها چه فعالیت هایی انجام شده است؟ گفت: در این باره تفاهم نامه ای بین وزیر راه و شهرسازی و وزیر دفاع به امضا رسید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جت مسافری 100 نفره می سازد

ایران جت مسافری 100 نفره می سازد