مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 14:252021-02-19ورزشي

جدال شمال و جنوب/شهرداری آستارا به مصاف استقلال خوزستان می رود


دیدار تیم های شهرداری آستارا و استقلال خوزستان در هفته پانزدهم لیگ آزادگان در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار می شود که به بهانه بازی نماینده گیلان نگاهی اجمالی به آمار و اطلاعات دوتیم خواهیم انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فردا شنبه 2 اسفند سال 1399 و در ادامه بازی های هفته پانزدهم لیگ آزادگان تیم های شهرداری آستارا و استقلال خوزستان رأس ساعت 14 در ورزشگاه وحدت بندرمرزی آستارا به مصاف هم روند.

پیش ازاین قرار بود بازی این دوتیم در ورزشگاه سردار جنگل رشت و در ساعت 14:30 عصر روز شنبه برگزار گردد که با تصمیم سازمان لیگ، زمان و مکان برگزاری این بازی تغییر کرد.

شهرداری آستارا که با 24 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ آزادگان قرار دارد باید به مصاف استقلال خوزستانی برود که با 23 امتیاز پشت سرش و در رده 6 جدول لیگ یک قرار دارد.

با توجه به نزدیکی امتیازات در لیگ آزادگان هر تیمی می تواند با پیروزی در بازی امروز موقتاً به صدر جدول برسد و این حساسیت این دیدار را زیاد می کند.

شهرداری آستارا تاکنون توانسته با 15 گل زده 6 برد از این تورنمنت کسب کند درحالی که نصف این آمار برای استقلال خوزستان رخ داده است.

شهرداری آستارا توانسته در سه بازی گذشته با یک باخت و دو برد پیاپی به این دیدار برسد درحالی که استقلال خوزستان با دو بازی بدون گل و یک برد شیرین 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال شمال و جنوب/شهرداری آستارا به مصاف استقلال خوزستان می رود

جدال شمال و جنوب/شهرداری آستارا به مصاف استقلال خوزستان می رود