مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 14:352021-02-19سياسي

لزوم رسیدگی جدی به وضعیت مناطق حاشیه نشین همدان


همدان _ نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه یکی از مسائل که موجب تبعیض در شهر همدان شده توزیع نامناسب امکانات است، گفت: متولیان در توزیع بودجه به عدالت توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثق در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان با اشاره به مسئله توحید و یکتاپرستی، اظهار کرد: هیچ کسی فردای قیامت نمی تواند ادعا بکند مسیر فهم من نسبت به توحید و پروردگار عالم بسته بود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه فطرت یعنی نحوه خلقت انسان توسط خداوند طوری است که گرایش به خدا و پرستش دارد، ادامه داد: در نتیجه خود خلقت عالم هستی و ذات آن پایه و نشانه بودن خداوند است، انسان تمایل به گرایش قدرت اعلا دارد و فطرت انسان با گرایش پروردگار عجین شده است، ذات عالم هم آدرسی برای وجود خداوند است و همه خلقت خداوند هم نشان دهنده وجود پروردگار است.

وی با اشاره به اینکه پروردگار راه رسیدن به توحید را به روشنی معرفی می کند، گفت: بعضی از گوش ها و چشم ها نمی شنوند، نمی بینند و بسته اند اما اگر کسی می خواهد ببیند راه روشن است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به راه های رسیدن به خدا و اشاره به آیات سوره فصلت، گفت: در این سوره آمده است که پروردگار می گوید نشانه های خودمان را و آدرس خود را هم در وجود شما، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رسیدگی جدی به وضعیت مناطق حاشیه نشین همدان

لزوم رسیدگی جدی به وضعیت مناطق حاشیه نشین همدان