مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 20:402021-02-19سياسي

آقا مجتبی تهرانی: خود را در دنیا تطهیر کنید تا در آخرت گرفتار نشوید+فیلم


مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی می فرماید: حیف نیست وقتی خود آدم بتواند در دنیا خودش را تطهیر کند، برود آنجا خودش را مبتلا کند؟ انسان اوّلاً جلوگیر باشد و نگذارد دستش آلوده بشود و ثانیاً تطهیر و شستشوی خودش را همین جا انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) در یکی از سخنرانی های خود به مناسبت ماه رجب، به موضوع مَلَک داعی پرداخت که در ادامه می خوانید: دوستان! من این را سفارش می‏ کنم که دعا بخوانید.

خصوصاً الآن که ماه رجب وارد شده است، این بیان می کنم: وَ اقْسِمْ‏ لِی‏ فِی‏ شَهْرِنَا هَذَا خَیْرَ مَا قَسَمْتَ ؛ ای خدا! در این ماه رجب بهترین چیزی را که تو از سعادت و خیر نصیب کرده ‏ای، در قضا و قدر نصیبم کن.

وَ احْتِمْ لِی فِی قَضَائِکَ خَیْرَ مَا حَتَمْتَ وَ اخْتِمْ لِی بِالسَّعَادَهِ فِیمَنْ خَتَمْتَ ؛ و خاتمه کار مرا که می ‏خواهم از این دنیا بروم با سعادت قرار بده؛ مثل کسانی که اهل سعادت هستند.

  و أَحْیِنِی مَا أَحْیَیْتَنِی مَوْفُوراً وَ أَمِتْنِی مَسْرُوراً وَ مَغْفُوراً ؛ مرا با وسعت و فراوانی زنده بدار و با سرور، نشاط و مغفرت بمیران.

  وَ تَوَلَّ أَنْتَ نَجَاتِی مِنْ مُسَاءَلَهِ الْبَرْزَخِ ؛ تو خود متصدّی نجات من در برزخ باش.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقا مجتبی تهرانی: خود را در دنیا تطهیر کنید تا در آخرت گرفتار نشوید+فیلم

آقا مجتبی تهرانی: خود را در دنیا تطهیر کنید تا در آخرت گرفتار نشوید+فیلم