مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 21:502021-02-19بين الملل

برادر عزیز؛ این امتیاز که وجود خارجی ندارد!


درخواست پمپئو از شورای امنیت سازمان ملل، رسماً از سوی این شورا رد شده است! بنابراین آنچه آقای ریچارد میلز به عنوان امتیاز مطرح می کند، وجود خارجی ندارد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ، وزیر محترم امور خارجه کشورمان است که در واکنش به اظهارات ریچارد میلز، توییت کرده و نوشته اند: آمریکا اذعان کرد که ادعاهای پامپئو درباره قطعنامه 2231 هیچ اعتبار قانونی ندارد.

ما هم موافق هستیم.

آمریکا باید در پایبندی به قطعنامه 2231، تمام تحریم هایی که توسط ترامپ احیا و بازاعمال شده بود را بی قید و شرط و به صورت مؤثر بردارد.

بعد از آن، ما فوراً تمام اقدامات اصلاحی (کاهش تعهدات) را به عقب برمی گردانیم .

و اما، جناب ظریف باید به این نکات توجه می کردند که؛ 1- درخواست پمپئو از شورای امنیت سازمان ملل، رسماً از سوی این شورا رد شده است! بنابراین آنچه آقای ریچارد میلز به عنوان امتیاز مطرح می کند، وجود خارجی ندارد! 2- شرط ایران برای توقف کاهش تعهدات برجامی خود، محدود به تحریم هایی نیست که به قول شما توسط ترامپ احیا و بازاعمال شده بود ! بلکه ایران با صراحت اعلام کرده است تنها راه بازگشت آمریکا به برجام، اولاً لغو همه تحریم هاست، ثانیاً  انجام راستی آزمایی لغو تحریم ها از سوی ایران برای اطمینان از لغو عملی آنها، ثالثاً هیچگونه مذاکره ای با آمریکا در میان نخواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادر عزیز؛ این امتیاز که وجود خارجی ندارد!

برادر عزیز؛ این امتیاز که وجود خارجی ندارد!