مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 22:352021-02-19ورزشي

اجرای مسابقات و دوره های آموزشی در راستای توسعه فعالیت های ورزشی


رییس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل گفت: هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل در راستای توسعه فعالیت های ورزشی که 20 انجمن را تحت پوشش خود دارد برنامه های مختلفی اعم از برگزاری مسابقات و هم چنین دوره های آموزشی را در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمدعلی پهناور در مراسم اختتامیه مسابقات پارکور استان اردبیل به میزبانی شهرستان اردبیل برگزار شد که عایدات آن نیز در راستای حمایت از کودکان بی سرپرست صرف خواهد شد.

  لزوم حفظ سلامتی و نشاط ورزشکاران و همشهریان در روزهای کرونا یی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی سعی بر این است تا ورزش به تعطیلی کشانده نشود تا بتوانیم از این طریق سلامتی و نشاط ورزشکاران و همشهریان گرامی را حفظ کنیم.

رییس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل بیان کرد: پس از برگزاری این مسابقات و شناسایی نفرات برتر و مقام آور، این افراد در بحث های استعدادیابی و تقویت آن بیش از پیش مورد توجه قرار خواهند گرفت و در کنار آن از تجارب این دوره از مسابقات برای برگزاری مسابقات دیگر استفاده بهینه می شود.

پهناور گفت: طبق برنامه ریزی های انجام یافته در سال آتی، هر فصل مسابقات رنگینک استانی در این رشته برگزار شده و بازیکنان در رنکینگ های مختلف قرار خواهند گرفت و همین امر سبب تقویت و توسعه این رشته ورزشی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مسابقات و دوره های آموزشی در راستای توسعه فعالیت های ورزشی

اجرای مسابقات و دوره های آموزشی در راستای توسعه فعالیت های ورزشی