مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 02:252021-02-19اقتصادي

افتتاح 10 طرح منابع طبیعی با 290 میلیارد ریال در کردستان


معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: 10 طرح شاخص حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری در هفته منابع طبیعی در استان به بهره برداری می رسد که برای این طرح ها در مجموع بیش از 290 میلیارد ریال هزینه شده است.

- طاهر کرمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: امسال در هفته منابع طبیعی 10 طرح شاخص با 250 میلیارد ریال در بخش آبخیزداری و 40 میلیارد ریال در بخش مراتع در شهرستان های مختلف استان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: یکی از این برنامه های شاخص که در راستانی طرح زراعت چوب مورد توجه است، بهره برداری و افتتاح طرح غرس نهال به میزان 300 هکتار در روستای آرندان سنندج است.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان اضافه کرد: در طول هفته نیز در بحث زارعت چوب، تعهدات منابع طبیعی و آبخیرداری بالغ بر یک میلیون و 600 هزار اصله نهال است که در حال حاضر موجودی نهال این سازمان در استان توزیع می شود.

وی با اشاره به اهمیت نهالستان ها در تامین نهال مورد نیاز کردستان گفت: در استان کردستان 2 نهالستان فعالیت دارند که یک واحد آن در مریوان با 40 هکتار و یک واحد نیز در سنندج با 13 هکتار مساحت دارد که ظرفیت اسمی آنها حدود 2 میلیون اصله نهال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 طرح منابع طبیعی با 290 میلیارد ریال در کردستان

افتتاح 10 طرح منابع طبیعی با 290 میلیارد ریال در کردستان