مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 03:252021-02-20سياسي

سایت آتش نشانی در سه گمرک ایران و افغانستان ایجاد شود


سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد با اشاره به اینکه سقف مراودات تجاری بین ایران و افغانستان حدود 2 میلیارد و 850 میلیون دلار است، پیشنهاد ایجاد سایت آتش نشانی در سه گمرک همجوار با کشور ایران را مطرح کرد.

- عبدالجابر انصار در مراسم تجلیل از آتش نشانان مشهدی اعزامی به عملیات اطفای حریق گمرک اسلام قلعه افغانستان اظهار کرد: از زحمات بی شائبه آتش نشانان شهر مشهد تشکر و قدردانی می کنم و مراتب قدردانی و تشکر خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران در قبال ارفاق و عنایاتی که طی 40 سال به ملت مجاهد افغانستان داشته اند و میزبانی شایسته از مهاجران افغان و حضور در حادثه اخیر اعلام می کنم.

وی افزود: در حادثه آتش سوزی از آقای جهانگیری، معاون رییس جمهور، استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، فرماندار تایباد و تمام مسئولان استانی تشکر و قدردانی می کنم که با تصمیم به موقع و برگزاری کمیته و کمیسیون های اضطرار، بررسی و آسیب شناسی تدابیر لازم را اخذ کردند.

سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد بیان کرد: همچنین از پرسنل شجاع و زحمت کش آتش نشان که همیشه با آتش درگیر هستند و زمانی که ما از آن فرار می کنیم، خود را به دل آتش می زنند، تشکر می کنم زیرا زحمات، غیرت و شجاعت آنان نشان دهنده ایمان آنان است و امیدوارم همیشه کانون خانواده آنان گرم از محب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت آتش نشانی در سه گمرک ایران و افغانستان ایجاد شود

سایت آتش نشانی در سه گمرک ایران و افغانستان ایجاد شود