مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 03:352021-02-20دانش

ادامه بدقولی های مسئولان به اهالی هپکو / وعده پرداخت حقوق کارکنان محقق نشد


ابوالفضل رنجبر، نایب رییس شورای اسلامی کار هپکو در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به ادامه بدقولی های مسئولان اشاره و اظهار کرد: - نایب رییس شورای اسلامی کار هپکو گفت: گروهی از کارکنان از آذر حقوق خود را دریافت نکرده اند و حقوق همه کارکنان هم از دی پرداخت نشده است.

ابوالفضل رنجبر، نایب رییس شورای اسلامی کار هپکو در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به ادامه بدقولی های مسئولان اشاره و اظهار کرد: گروهی از کارکنان از آذر حقوق خود را دریافت نکرده اند و حقوق همه کارکنان هم از دی پرداخت نشده است.

رنجبر بیان کرد: بی توجهی مسئولان به پرداخت نکردن حقوق کارکنان هپکو در حالی است که تورم سرسام آور است و حتی یک ماه عقب افتادن حقوق کارکنان، فشار زیادی به خانواده آنان وارد می کند.

نایب رییس شورای اسلامی کار هپکو ادامه داد: اکثریت کارگران و کارمندان در ماه های پایان سال علاوه بر حقوق خود، عیدی پایان سال را هم دریافت می کنند که تا این لحظه شامل حال کارگران هپکو نشده است.

وی به وعده های مکرر مسئولان برای حل مشکلات هپکو اشاره کرد و گفت: از 19 بهمن که جلسه ای میان برخی مسئولان برگزار شد و قول پرداخت حقوق، تهاتر بدهی های شرکت و اختصاص وام 70 میلیاردی برای سرمایه در گردش داده شده بود، هنوز محقق نشده است و تاکنون این جلسات برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بدقولی های مسئولان به اهالی هپکو / وعده پرداخت حقوق کارکنان محقق نشد

ادامه بدقولی های مسئولان به اهالی هپکو / وعده پرداخت حقوق کارکنان محقق نشد