مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 04:052021-02-20اقتصادي

بازگشت به کار کارگران اخراج شده پتروشیمی ایلام/ پیگیری ها نتیجه داد


صدها نفر از کارگران پتروشیمی ایلام که چندی پیش در این شرایط سخت اقتصادی اخراج شده بودند با پیگیری ها و بر اساس مصوبه کمیسیون کارگری اخراج آنان منتفی و دوباره به کار خود بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ماه گذشته مطلبی با عنوان 61 کارگر از نان خوردن افتادند در خبرگزاری فارس ایلام درج و براساس گفته ی تعدادی از کارگران شرکت آرین تجارت مانا در شرکت پتروشیمی ایلام، ده ها کارگر این شرکت توسط مسوولین پتروشیمی در این شرایط سخت اقتصادی اخراج شدند که سبب بروز مشکلات بسیاری برای این افراد شده بود.

بر اساس پیگیری های خبرنگار فارس مشخص شد که علاوه بر کارگران شرکت مذکور، کارگران دیگر شرکت های از جمله شرکت کهربا توان نیز با چنین مشکلاتی مواجه شدند که متأسفانه اخراج صدها نفر از کارگران مشغول در پتروشیمی ایلام در شرایط بحرانی اقتصادی کنونی و تورم بالا نگرانی این کارگران را در پی داشته است.

منتفی شدن اخراج کارگران پتروشیمی شیرخانی مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون کارگری اخراج کارگران شرکت پتروشیمی ایلام منتفی است.

وی افزود: با توجه به اینکه طی ماه های گذشته شاهد تصمیم مسوولان پتروشیمی مبنی بر استخدام و جذب حدود 200 نفر از کارگران مذکور از طریق آزمون است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به کار کارگران اخراج شده پتروشیمی ایلام/ پیگیری ها نتیجه داد

بازگشت به کار کارگران اخراج شده پتروشیمی ایلام/ پیگیری ها نتیجه داد